miercuri, 15 octombrie 2014

Simona Halep este o stea

Simona Halep si-a revenit dupa accidentarea la coapsa si a plecat cu ganduri mari catre urmatoarea incercare, Turneul Campioanelor de la Singapore.
Din cauza abandonului de la Beijing, ea a coborat pe locul 3 WTA si nu va fi cap de serie, putand pica in grupa Serenei Williams ori in cea a Mariei Sharapova, jucatoare pe care nu le-a invins inca.

"Ma simt foarte bine, m-am recuperat, am facut tratament zilnic, ceea ce mi-a prins foarte bine si acum m-am antrenat full, nu am avut dureri, sunt pregatita si astept cu nerabdare sa ajung acolo." a declarat Simona.

Noi ii uram mult succes si o asiguram de suportul nostru moral de la distanta! Ii dorim sa straluceasca exact ca o stea si sa ne aduca din nou bucurii cu victoriile ei!

Trofeul din imagine are codul 78824. www.leonte.ro




Niciun comentariu: